Aguonos nuo hipertenzijos

galite pritūpti su hipertenzija

Nors per Kūčias turėtume pasninkauti, tačiau dauguma tradicinių patiekalų susideda iš aguonų, grybų ir žuvies. Šie populiarūs ingredientai yra riebūs, sunkiai virškinami bei kaloringi.

Kai prie to dar prisideda mažas fizinis aktyvumas, tokia kombinacija skrandžiui tampa tikru iššūkiu.

kaip saulėje su hipertenzija

Prarastas saikas ir sveika nuovoka gali sukelti nejuokingus sveikatos sutrikimus: ne tik virškinimo problemas, bet ir apsinuodijimą maistu. Šį produktą ypač atsargiai turėtų vartoti turintys refliuksą — padidėjusį rūgštingumą, nes kūčiukų sudėtyje esančios mielės stipriai padidina skrandžio rūgštingumą.

Aguonų pienas taip pat patenka į saikingai vartojamų produktų sąrašą. Jo vengti turėtų vyresnio amžiaus žmonės bei virškinimo ir žarnyno problemų turintys žmonės.

Aguonų ir kalorijų sudėtis

Aguonų ir pieno kombinacija sutrikdo virškinimo procesą, atsiranda sunkumo ir pūtimo jausmas, gali sumažėti arba padidėti vaisto įsisavinimas organizme. Turintys alergijų žmonės, sergantys hipertenzija ar inkstų ligomis bei vartojantys šioms ligoms gydyti skirtus vaistus turėtų vengti švenčių stalo karalienės — žuvies, o ypač silkės patiekalų.

sibazonas ir hipertenzija

Silkėje esantis didelis druskos kiekis gali padidinti kraujospūdį, sulaikyti skysčius organizme. Tai sukelia kojų, rankų ir paakių tinimą, padažnėjusį širdies ritmą.

kaip sportuoti sergant hipertenzija

Valgant grybus, atsiranda ir nemaža apsinuodijimo rizika, nes grybai labai greitai genda. Truncė ir priduria, kad grybų geriau nevalgyti vaikams, nėščiosioms ir vyresnio amžiaus žmonėms, nes jų virškinimo sistema yra jautresnė.

Susijusios naujienos:

Raimonda Truncė aguonos nuo hipertenzijos nuotr. Švenčių stalo taisyklės: paragauti, padaryti pertrauką, atsigerti vandens ir pajudėti Pasak vaistininkės, viena svarbiausių taisyklių prie šventinio stalo yra viską valgyti ragavimo būdu, nedideliais kiekiais, po nedidelį šaukštą, mažais kąsniais.

Pasidalinti Aguonų sėklos yra nuostabus įvairiausių organizmui naudingų medžiagų šaltinis — tiamino, folatų ypač reikalingų nėščiosioms ir kitų būtinų mineralų, įskaitant: kalcį, geležį, magnį, manganą, fosforą ir cinką. Yra žinoma, kad aguonų sėklos palengvina išsekimą, sumažina nerimą ir padeda gerai išsimiegoti. Jos taip pat mažina pilvo skausmus ir gali būti naudojamos palengvinti sausam kosuliui. Yra pagrindinės 3 aguonų rūšys: rytų ir rytinės Azijos opiumoeuropietiškos mėlynosios ir indiškos — pietų Azijos baltosios.

Nustatyta, kad žmogaus skrandyje telpa gramų maisto, todėl suvalgyti reiktų tiek maisto, kiek telpa ant delno, nes žmogaus skrandžio talpa atitinka žmogaus kumščio dydį. Anot vaistininkės, persivalgymo sukelta prasta savijauta vieniems stazinis širdies nepakankamumas pagulėjus ir pailsėjus, o kiti yra priversti kreiptis į gydytoją.

Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys psichoterapeutė Aistė Jasaitytė - Čeburiak. Atsakymų ieškokite Delfi Plius.

Taip pat perskaitykite