Autogeninės hipertenzijos treniruotės

Pasaulinę sveikatos dieną – hipertenzijos prevencija - ass.lt

Kaip atgauti jėgas per 10 minučių?

Labai svarbu anksti nustatyti padidėjusį kraujo spaudimą ir laiku pradėti sistemingai jį gydyti. Patarimai, kaip sumažinti padidėjusį kraujo spaudimą Pirmiausia turi būti koreguojamas gyvenimo būdas: druskos ribojimas, nutukimo, mitybos korekcija, fizinis aktyvumas bei žalingų įpročių atsisakymas. Dešimt rekomendacijų esant padidėjusiam kraujo spaudimui: 1. Laikykitės gydytojo nurodymų.

Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Daugybė darbų ir rūpesčių, sutrikęs darbo ir poilsio režimas, nereguliari mityba ir vis trumpėjančios dienos sukelia daug streso ir įtampos. Siūlome išmėginti autogeninę treniruotę. Autogeninė treniruotė yra atsipalaidavimo technika, kuri atliekama remiantis savitaiga.

Atsipalaidavimas mažina įtampą, stresą, skausmą, padeda valdyti mintis, gerina dėmesio koncentraciją, mažina nuovargį ir didina darbingumą. Autogeninę treniruotę metais sukūrė ir pagrindė vokiečių psichiatras Johanas Hainrichas Šulcas. Autorius pastebėjo, kad galima giliai atsipalaiduoti vien pasitelkus vaizduotę.

hipertenzija amžius 30 metų

Žmonės, įsivaizduodami šilumos pojūtį tam tikrose kūno vietose, išties pajunta šilumą, ir tai gali būti užfiksuota termometru, nes, sukoncentravus sąmonės autogeninės hipertenzijos treniruotės į tam tikrą kūno tašką, jame suaktyvėja kraujotaka ir pakyla kūno temperatūra. Atsipalaidavimo reikia mokytis Ir tam reikia pratybų. Pačioje pradžioje autogeninę treniruotę gali vesti gydytojas arba psichologas, vėliau treniruotę gali asmuo atlikti ir pats.

  • Итак, ты тоже хочешь оставить это место.
  • Случалось, - ответил Макс.
  • Ligos hipertenzija kaip ją išgydyti

Treniruočių metu žmogus išmoksta valingai atsipalaiduoti, o reguliariai praktikuojant atkuriami fiziologiniai ir psichologiniai organizmo resursai, pagerėja fizinė ir psichinė sveikata. Užsiėmimai būna grupėmis arba individualiai ir trunka vos 5—15 minučių.

Autogeninės treniruotės stebuklai

Treniruotės metu yra patogiai sėdima arba gulima visiškai atpalaidavus raumenis. Mintyse yra koncentruojamas dėmesys į treniruotę vedančio asmens sakomus žodžius ir bandoma kuo ryškiau įsivaizduoti tai, kas sakoma. Raumenų atpalaidavimas sukelia sunkumo ir šilumos pojūtį, gerina kraujotaką.

Pasirengęs veikti. Mums atrodo įdomu kreiptis į kitą techniką kaip į autogeninės treniruotės technikos variantą. Tai taip pat grindžiama savhipnozės formulių naudojimo principu. Tačiau ši technika turi keletą būdingų bruožų. Techniką sukūrė L.

Taip pat atsipalaidavus sumažėja kraujospūdis, sulėtėja kvėpavimas ir širdies ritmas. Moksliškai įrodyta, kad atsipalaidavęs žmogus aiškiau mąsto, geriau ir greičiau perpranta informaciją, geriau valdo emocijas. Atsipalaidavimo treniruotės padeda išvengti protinio organizmo išsekimo, gydyti su stresu susiejusias ligas hipertenzija, opaligės ir autogeninės hipertenzijos treniruotės.

Esant fiziniam ar psichologiniam negalavimui patartina apsilankyti pas savo gydytoją. Privatumas ir slapukų politika Close Privacy Overview This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent.

Autogeninė treniruotė dažniausiai taikoma gydant lengvo ir vidutinio sunkumo depresijas. Pratimai skirstomi į dvi pakopas Pradedama nuo pirmosios pakopos pratimų.

Pasaulinę sveikatos dieną – hipertenzijos prevencija

Jie skirti išmokti savitaigos būdu atpalaiduoti raumenis, sukelti šilumos ir sunkumo pojūčius tam tikrose kūno vietose. Gerai įvaldžius pirmosios pakopos pratimus, pereinama jau prie sudėtingesnių antrosios ar galima valgyti krevetes su hipertenzija pratimų.

Jie apima sudėtingesnes vizualines technikas, kurios leidžia arčiau prieiti prie žmogaus pasąmonės.

paskirta hipertenzija

Tikslas yra visiškai atpalaiduoti kūno raumenis. Atpalaidavus raumenis, sumažėja nervinių impulsų srautas į galvos smegenis, smegenys pailsi ir geba geriau apdoroti bei įsiminti informaciją.

  • Autogeninės treniruotės stebuklai - Sveika dieta
  • Prieš egzaminus arba pirmąją darbo dieną tikriausiai visi jaučia nerimą, ir atiduotų bet ką, kad šio nemalonaus pojūčio būtų galima išvengti.
  • Pasaulinę sveikatos dieną – hipertenzijos prevencija - ass.lt
  • Так называется произвольное предположение относительно сути случившегося, если у Тебя нет оснований для точного ответа, - проговорила Николь.
  • Muzikos terapija hipertenzijai gydyti
  • Autogeninė treniruotė | ass.lt
  • Profilaktika - Sveikas Žmogus

Šis pratimas padeda dar labiau atpalaiduoti raumenis. Pratimas skirtas širdies veiklai harmonizuoti.

lyapko kilimo naudojimas hipertenzijai gydyti

Pratimas padeda harmonizuoti vidaus organų veiklą. Siekiama giliai atsipalaiduoti, tačiau išlaikyti šviesią sąmonę.

amoksiklavas nuo hipertenzijos

Daugumai žmonių teigiamiems pojūčiams pasiekti užtenka ir pirmosios pakopos pratimų. Norintieji labiau lavinti savo psichinius sugebėjimus ir geriau pažinti save gali pereiti prie antrosios. Šie pratimai primena psichoterapijos užsiėmimus ir gali būti naudojami konkrečiam tikslui pasiekti pvz.

gyvačių nuodai nuo hipertenzijos

Pavyzdžiui, gydant socialinę fobiją galima įsivaizduoti save skaitant paskaitą auditorijoje ir pan. Pavyzdžiui, galima įsivaizduoti save esant artimų žmonių rate, savo meilę jiems, jų meilę mums ir tos meilės išraiškas apkabinimas, šypsena ir kt.

Kaip atgauti jėgas per 10 minučių?

Po autogeninės treniruotės žmogus jaučiasi žvalus, pailsėjęs ir darbingas. Autogeninė treniruotė yra puikus pasirinkimas visada skubančiam ir labai užsiėmusiam vakariečiui, kuris negali skirti daug laiko kitoms poilsio formoms. Siųsti draugui:.

Taip pat perskaitykite