Avokadų širdies sveikata

Avokadai: 12 naudingų savybių žmogaus organizmui

Avokadai — ne tik mada, bet ir nauda, bet per dieną rekomenduojama suvalgyti ne daugiau kaip pusę 30 Viktorija Lideikytė, LRT. Lietuvių lėkštes užkariavę avokadai — ne tik madingas ir ryškia spalva apetitą žadinantis pusryčių ingredientas.

avokadų širdies sveikata alkagolis nuo hipertenzijos

Avokadai — ir organizmui naudingų medžiagų šaltinis: jie mažina širdies ir kraujagyslių, žarnyno, akių ligų riziką, yra palankūs moterų sveikatai. Nauda avokado minkštimui nenusileidžia ir virtuvėje bei kosmetikoje vis dažniau naudojamas avokadų aliejus.

avokadų širdies sveikata hipertenzija sergantis cukrinis diabetas

Naudingų medžiagų šaltinis Iš tolimosios Pietų Amerikos kilęs avokadas užsitarnavo vietą ir lietuvių virtuvėje. Ko gero, ne vien todėl, kad savo forma ir spalva primena mums gerai pažįstamą kriaušę ir yra naudojamas daugeliui patiekalų: salotoms, sveikuoliškiems kokteiliams, sumuštiniams, padažams. Daugelis avokadus renkasi dėl jų naudos sveikatai.

Neįtikėtina: kas atsitiks, jei kasdien valgysite avokadus

Avokadai taip pat yra omega-3 bei omega-6 riebalų rūgščių šaltiniai, jie savo sudėtyje turi mineralinių medžiagų: vario, kalio, magnio. Kad organizmas efektyviau įsisavintų naudingąsias avokado medžiagas, jį geriausia vartoti su kitais vaisiais ar daržovėmis, nes avokade esantys riebalai padeda įsisavinti riebaluose tirpius vitaminus, karotenoidus ir antioksidantus, pažymi dietistė.

avokadų širdies sveikata liaudies gynimo priemonės ir hipertenzija

Riebalų šaltinis Ryškiaspalvių avokadų neretai griebiasi siekiantieji sumažinti svorį, tačiau gali kilti klausimas, ar avokaduose esantys gerieji riebalai išties padės pasiekti norimą tikslą.

Dietistė G. Į savo racioną avokadą įtraukęs žmogus ilgiau jaučiasi sotus, mažiau užkandžiauja ir todėl nesuvartoja papildomų kalorijų.

avokadų širdies sveikata benzodiazepinai nuo hipertenzijos

Anot dietistės G. Štulaitės, literatūroje nėra minima, kad avokado sudėtyje gali būti žmogaus organizmui žalingų medžiagų. Tiesa, perkant avokadą svarbu atkreipti dėmesį, ar vaisius nėra sugedęs.

Jei kasdien valgytumėte avokadų, kaip tai paveiktų jūsų sveikatą

Jeigu ant avokado pamatote pilką ar baltą pelėsį, į pirkinių krepšelį jo geriau nedėti. Avokadų širdies sveikata avokadą taip pat gali kilti klausimas, kokį geriau pirkti: minkštą, gerai sunokusį ar kietesnį, kuris, tikėtina, ilgiau išsilaikys šviežias.

avokadų širdies sveikata hipertenzijos gydymas derva

Kaip portalui LRT. Taip pat prinokusiame avokade yra šiek tiek daugiau antioksidantų. Mažina cholesterolį, širdies, skrandžio, akių ligų riziką Kaip teigia dietistė G. Štulaitė, dėl jame esančių medžiagų avokadas gali sumažinti širdies ir kraujagyslių riziką.

Avokadai apsaugos nuo širdies ligų

Avokaduose esančios medžiagos taip pat reguliuoja cholesterolio kiekį kraujyje. Avokaduose esančios medžiagos, keisdamos kraujo cholesterolio kiekį ir santykį, gali sumažinti metabolinio sindromo išsivystymo riziką, o šis sindromas yra pagrindinis širdies ir kraujagyslių ligų bei cukrinio diabeto rizikos veiksnys. Nors avokado sudėtyje visiškai nėra cholesterolio, keletas su žmonėmis atliktų tyrimų parodė, kad avokadai gali sumažinti bendrą cholesterolio kiekį kraujyje, trigliceridų kiekį kraujyje iki 20 proc.

Be to, avokaduose gausu maistingų medžiagų, pavyzdžiui, kalio ir liuteino, antioksidantų, tokių kaip karotinoidai, fenolis ir kt. Šios sudedamosios dalys padeda užkirsti kelią uždegimams ir oksidaciniam stresui kraujagyslėse, taigi gerinama kraujotaka. Numesite svorio Ar kas būtų pagalvojęs, kad vartodami riebalų mažinime riebalų kiekį? Avokadai gali padėti norintiems atsikratyti nepageidaujamų kilogramų ir išlaikyti sveiką kūno masės indeksą KMInes šis produktas suteikia sotumo jausmo. Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad avokado įtraukimas į racioną didina sotumo jausmą ir mažina tikimybę persivalgyti.

Pasak G. Štulaitės, avokaduose esanti oleino rūgštis pasižymi uždegimą, kuris yra daugelio lėtinių ligų priežastis, mažinančiu efektu. Avokaduose taip pat gausu skaidulinių medžiagų, jos gali padėti išvengti vidurių užkietėjimo, padėti sureguliuoti cukraus kiekį kraujyje.

Priklausomai nuo jūsų kalorijų poreikio, dienos norma gali būti didesnė ar mažesnė. Yra įrodyta, kad proteinų suvartojimo ribojimas gali būti naudingas ilgaamžiškumui ir vėžio prevencijai. Galiausiai dauguma žmonių vartoja kur kas per daug prastos kokybės proteinų, tokių, kaip jautienos ir naminių gyvūnų, užaugintų nelaisvėje ir maitintų ribotai šeriant, produktai. Ir vėlgi, jei sumažinote proteinų turinčio maisto, jūs turite pakeisti tai sveikaisiais riebalais, tokiais, kaip avokadai, kokosų aliejus, alyvuogės, alyvuogių aliejus, sviestas ir riešutai. Juose taip pat yra labai mažai fruktozės, kas yra gerai, ir dar apie 20 pagrindinių sveikatą palaikančių maistingųjų medžiagų, įskaitant: skaidulas; kalį daugiau nei dukart didesnis kiekis nei randama bananuose ; vitaminą E; B grupės vitaminus; folio rūgštį.

Šis vaisius naudingas ir moterų sveikatai: tinka nėščiosioms, mažina krūties vėžio riziką. Ar naudingas gydant onkologines ligas? Kaip teigia G. Štulaitė, nėra su žmonėmis atliktų tyrimų, patvirtinančių, kad avokadas gali būti naudingas gydant vėžį.

Avokadas – jo nauda sveikatai, greitas sunokinimas ir tikros gvakamolės receptas!

Tyrimais taip pat neįrodyta, kad avokadai galėtų palengvinti ar sumažinti chemoterapijos poveikį. Per dieną — ne daugiau kaip pusė avokado g avokado yra kcal, iš jų 2 g baltymų, 15 g riebalų, 9 g angliavandenių, 7 g skaidulų.

SALOTOS AVOKADAS PASAKIŠKO SKONIO

Kaip nurodo dietistė G. Sėklų ir aliejaus nauda Vis avokadų širdies sveikata girdėti, kad virtuvėje naudojamas ne tik avokado minkštimas, bet ir sėkla, iš kurios, pavyzdžiui, gali būti trinami miltai.

Taip pat perskaitykite