Gerinant miegą su hipertenzija. Nuo varginančios nemigos – natūralios priemonės » SAVAITĖ – viskas, kas svarbu, įdomu ir naudinga.

Nuo varginančios nemigos — natūralios priemonės Miegą gerinančios arbatos padeda naktibaldoms.

Kaip sureguliuoti sutrikusį miego ritmą? – ass.lt

Kaip sunku gerai neišsimiegojus, supranta tik tie, kas patyrė nemigą. Miegas laikomas vienu pagrindinių žmogaus poreikių, nors nėra visai aišku, kodėl jis toks reikalingas. Įrodyta, kad sveikiems suaugusiems žmonėms, nemiegojusiems tris paras iš eilės ar chroniškai neišsimiegantiems kai keliolika parų kasnakt miegama po 4—6 val. Dėl chroniško miego stygiaus sulėtėja reakcija, pasidaro sunku sutelkti dėmesį. Paprastai naktį nemiegojęs arba blogai miegojęs žmogus kitą dieną būna irzlesnis, ne toks darbingas.

Trukdymas miegoti yra vienas iš kankinimo būdų.

gerinant miegą su hipertenzija pirmojo etapo antrojo laipsnio hipertenzija

Ar galima nemigą įveikti natūraliomis liaudiškomis priemonėmis? Kaip tai padaryti? Apie tai kalbėjomės su medicinos mokslų daktaru, vaistininku Juozu Vasiliausku ir liaudies medicinos žinove Žana Jankovskaja.

Komentuoti

Miego poreikis — skirtingas J. Vasiliauskas pabrėžia, kad kiekvienam iš mūsų miego reikia skirtingai. Daugumai jaunų žmonių miego reikia daugiau, o vyresniems — mažiau, senstant miego poreikis mažėja. Vaikams ir jaunuoliams miegoti reikėtų 9—10 val. Pagyvenusiems žmonėms užtenka trumpesnio nei 8 val.

gerinant miegą su hipertenzija 3 laipsnio hipertenzija yra baisi

Būna ir išimčių, pavyzdžiui, Napoleonui Bonapartui užtekdavo miegoti 3—4 val. Dirbdami kūrybinį darbą, patirdami didelį emocinį krūvį, žmonės paprastai miega mažiau, bet tai neturi įtakos jų savijautai.

Yra nemažai ligų, kurias lydi miego sutrikimai, pavyzdžiui depresija, aukštas kraujospūdis, širdies ligos.

gerinant miegą su hipertenzija nefrogeninė hipertenzija pagal mikrobiologiją10

Išsimiegoti gali trukdyti įvairūs skausmai, kosulys, niežulys ir pan. Tačiau esama ir universalių patarimų. Senas patikimas vaistas miegui gerinti yra vaistiniai valerijonai. Svarbūs vakaro ritualai Atėjus vakarui reikia stengtis nusiraminti, nežiūrėti jaudinančių filmų, nespręsti problemų, o paklausyti ramios muzikos, išeiti pasivaikščioti pusvalandį prieš miegą.

Svarbu įprasti atsigulti ir atsikelti tuo pačiu laiku, nedirbti protinio darbo vėlai vakare, juo labiau naktį, antroje dienos pusėje atsisakyti tonizuojamųjų gėrimų kavos, juodosios arbatos. Kambarys prieš miegą turėtų būti išvėdintas. Tinka išsimaudyti vonioje su raminamaisiais žolelių ar kitokiais ekstraktais arba tiesiog palepinti kojas šilto vandens vonelėmis.

gerinant miegą su hipertenzija hipertenzija gydymo pastaba apie gyvenimą

Paprasčiausios liaudiškos priemonės Ž. Jankovskaja, žolininke tapusi kineziterapeutė, mano, kad paprasčiausia priemonė nuo nemigos — stiklinė šilto pieno su medumi prieš miegą. Vakare gerinant miegą su hipertenzija miegą išgėrę stiklinę kefyro irgi miegosite neblogai. Be to, pasak jos, jei įbersite į kefyrą šaukštelį cinamono, sumažinsite ir rytinį kraujospūdį. REKLAMA Žolininkė dar patarė besiskundžiantiems blogu miegu pabandyti kitaip pasukti lovą — gal nemiga vargina dėl magnetinio lauko veikimo.

Teigiama, kad žmogus geriau miega, jeigu jo galva naktį guli į rytus ar šiaurę.

Nuo varginančios nemigos – natūralios priemonės » SAVAITĖ – viskas, kas svarbu, įdomu ir naudinga.

Jų didenybės valerijonai, melisos, mėtos ir apynių spurgai J. Vasiliauskas pabrėžė, kad senas patikimas vaistas miegui gerinti yra vaistiniai valerijonai. Jie ramina, šalina nemigą.

gerinant miegą su hipertenzija kraujagyslių hipertenzija 2 laipsniai

Padėti gali ir vaistinių melisų, ramunėlių, paprastųjų sukatžolių, pipirmėčių žolė, paprastųjų apynių spurgai. Ypač efektyvu kelis šiuos augalus vartoti kartu, tada jie papildo vienas kitą.

Šilta mėtų arbatos stiklinė vakare ne tik nuramina, bet ir sustiprina imunitetą. Vonios — veiksmingesnės už arbatas Dar efektyviau už vaistinių augalų arbatas atpalaiduoja ir ramina vaistažolių vonios. Su džiovintų vaistinių melisų, ramunių, pipirmėčių, sukatžolių žolės ar apynių spurgų nuoviru paruošta vonia gerai atpalaiduoja, tinka neurozės, migrenos atvejais.

Su vaistinių ramunių ir mažalapių liepų žiedų nuoviru paruošta vonia ramina, atpalaiduoja, ypač naudinga vakare, suirzus, persidirbus ar nusilpus. Nemigai, nervingumui įveikti tinka sukatžolių ir pelkinių gailių žolės, barkūno ir čiobrelių, valerijono šaknų, pušų pumpurų ar spyglių vonios. Aromatinėmis voniomis rekomenduojama pasilepinti 2—3 kartus per savaitę. Gydymo kursui rekomenduojama 10 kartų, vonių trukmė — 10—15 min, vandens temperatūra — apie 35—36 °C.

Nemiga – rizika paciento sveikatai ir gerovei | ass.lt

Voniai 2 l vandens užplikoma po — g vaistinių augalų mišinio, palaikoma apie 2 val. Vaistažolių pagalvės Pašnekovai pažymi, kad norint pagerinti miegą padeda ir prie pagalvės padėtos vaistinių augalų pagalvėles. Tam labai tinka apynių spurgų, pipirmėčių ar kitokių mėtų, melisų žolės pagalvėlės. Augalai džiovinami tamsioje palėpėje, truputį susmulkinami. Pasiūtas maždaug delno dydžio impilas iš lininio audinio prikemšamas žolelių ir užsiuvamas. Žolynų pagalvėlė laikoma lovoje ant pagalvės, kad žmogus kvėpuotų žolių aromatu.

Jis ramina, padeda užmigti ir gerai išsimiegoti, pailsėti. Tokią žolynų pagalvėlę galima laikyti metus. Galima prie lovos gerinant miegą su hipertenzija ir raminamą aromatą skleidžiančių augalų puokštelę.

Liucija Vaitkevičiūtė

Dar efektyviau už vaistinių augalų arbatas atpalaiduoja ir ramina vaistažolių vonios. Valgomąjį šaukštą vaistažolių mišinio užplikykite stikline verdančio vandens geriausia termosepalikite 30 min. Tada nukoškite, supilkite į vonią. Liepžiedžių vonios ar vonelės kojoms skatina prakaitavimą, ramina nervų sistemą ir gydo nemigą. Galima pasigaminti apynių spurgų užpilo su medetkų žiedais ir eukaliptų lapais jų imama maždaug po lygiaitris saujas mišinio užpilti 2 litrais verdančio vandens, palikti prisitraukti 30 min.

Niekas nepaneigs fakto, kad miegas yra gyvybiškai svarbus kaip oras, vanduo ar maistas.

Nukoštą tirpalą reikia pilti į vonią, vaistažoles sudėti į lininį maišelį ir taip pat įmesti į vonią. Miegui gerinti tinka ir apynių spurgų, trispalvių našlaičių, karčiųjų kiečių pelynų arba pipirmėčių, valerijonų, sukatžolių, jonažolių žolės mišiniai.

Taip pat perskaitykite