Hipertenzijos psichofizinė treniruotė. Vaikų Ligoninė | Vaikų reabilitacijos skyrius Druskininkų „Saulutė“

hipertenzijos psichofizinė treniruotė

Žmogus nebus sveikas, jei jo galvoje mintys pešis Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Taip mėgsta sakyti žinomas gydytojas psichoterapeutas Algimantas Kačergius, kone pusšimtį metų padedantis žmonėms susigaudyti savyje, tobulinti asmenybę, atsisakyti blogų įpročių ir minčių, susitvarkyti režimą ir galop pasveikti.

  1. Sergant hipertenzija, slėgis staiga sumažėjo be vaistų
  2. Kokios atliekamos procedūros?
  3. Sveikatos hipertenzijos požymiai

Įgijęs gydytojo ginekologo diplomą, dirbęs fizioterapijos gydyklų vyr. Gydytoju, Algimantas suvokė, kad daugiausiai įtakos mūsų sveikatai turi ne kas sultys nuo hipertenzijos, o mūsų pačių mintys, mąstymo būdas ir gyvenimo ritmas, tad dešimtmečius propaguoja psichofizinę treniruotę — vieną iš alternatyviųjų gydymo būdų.

Kas ta psichofizinė treniruotė ir kaip ji gydo? Prie kabineto durų Ir po 20 metų atsimenu tą vidinį džiugesį, kurį patyriau po pirmų treniruočių.

Psichofizinė treniruotė

Tada, po vaikų gimimo, netikėtai pajutus širdies ydos požymius ir kitaip suprastėjus sveikatai, psichofizinės treniruotės padėjo man aprimti ir pažaboti pasirodžiusias ligas. Kačergiaus Druskininkuose vedamas psichofizines treniruotes teko lankyti kelis kartus. Tarp lankytojų buvo įvairiausio amžiaus ir profesijų žmonių. Neturiu hipertenzijos psichofizinė treniruotė, per greitai įsikarščiuoju, negaliu sukaupti dėmesio, blogai miegu, dažnai skauda galvą, spaudžia širdį Tyrimai nieko blogo nerodo Maždaug taip savo ryžtą mokytis psichofizinės treniruotės nusakė nemažai užsiėmimų lankytojų.

Kiti vardino konkretesnes priežastis: skrandžio opas, pakilusį kraujo spaudimą, neurozes ir dar — gyvenimo įtampą, pervargimą A. Kačergiaus paskaitos ramiu įtaigiu balsu ir jutimai per ir po psichofizinės treniruotės ragina patikėti, kad ligą žmogus sukuria pats savo mąstymu ir elgesiu.

Kad paslėpta nuoskauda, pyktis, savęs ir kitų kritikavimas kelia stresą ir žaloja, o atsipalaidavimas gydo visas ligas. Nebe pirmą kartą atvykusiųjų į treniruotes pasakojimai apie įspūdingą sveikatos pagerėjimą stiprino įspūdį. Kas ta psichofizinė treniruotė? Sistemingai tai darydamas, žmogus geriau įvertina tikrovę, koreguoja elgesį, reakcijas, sustiprina valią, ugdo pozityvumą, psichinių ir somatinių pradų suderinamumą, kas padeda geriau prisitaikyti gyvenime.

Judėjimas, kvėpavimas, psichofizinė treniruotė (1984 m.)

Autogeninę treniruotę, kuri yra psichofizinės pamatas, XX a. Šulcas, remdamasis hipnozės tyrimų stebėjimais. Jie rodė, kad žmonės sugeba patys įsiteigti rimties būvį — sukelti autohipnozę. Teigiama, kad autogeninė treniruotė yra viena iš vakariečiams priimtinų savęs tobulino formų. Šiandienos žmogų, kuris nuolat rūpinasi rytdiena ir negali atitrūkti nuo vakarykštės dienos, autogeninė treniruotė moko sustoti ir nurimti.

video kas yra hipertenzija ir

Esant rimties būsenos žmogus ilsisi, sugeba pajusti save, suvokti savo nervingumo, dėmesio sumažėjimo, nervinio išsekimo, nemigos bei konfliktinių situacijų priežastis. Gyvybės laikrodis, mintys ir Vydūnas Prieš kiekvieną psichofizinės treniruotės užsiėmimą A. Kačergius apie 40 min. Pirmas pokalbis prasideda klausimu, ar mintys gali susargdinti žmogų. Be abejo, taip.

Juk psichika hipertenzijos psichofizinė treniruotė kūną. Antra tema — minčių valdymas jutimais, trečioji — gyvybės laikrodis: kodėl žmogus privalo laikytis paros bioritmų.

hipertenzija ir pipirai

Ketvirtoji tema — miegas. Ką gydytojas pataria žmogui, norinčiam būti sveikam? Laikytis gyvybės laikrodžio, sąmoningai valdyti savo mintis ir vyti nerimą, pyktį. Domėtis Vydūnu, kuris savo gyvenimu parodė neginčijamą dvasinio tobulėjimo, tvirtumo, vidinių galių įtaką žmogaus sveikatai.

forumas, kaip išgydyti hipertenziją

Reguliariai daro mažuma Per 33 darbo metus A. Kačergius su psichofizine treniruote susipažindino per žmonių. Beveik 88 proc.

Psichoterapeutas teigia, kad po aštuonių užsiėmimų daugiau nei 80 proc. Bėda — valios stygius kasdien jas atlikti 3—4 kartus. Reguliariai darančių pirmus metus buvo beveik 38 proc. Praėjus 10 metų, nuolat praktikuojančių teliko kiek daugiau kaip 3 proc. Rezultatai nedžiugina.

Žmogus nebus sveikas, jei jo galvoje mintys pešis

Kodėl žmonės nustoja daryti psichofizinę treniruotę? Kai pagerėja savijauta, žmonės mano jau pasveikę, o profilaktiniam sveikatos stiprinimui neskiria laiko. Treniruotė namuose Pirmąkart psichofizinę treniruotę patariama atlikti lovoje vos prabudus. Antrąkart — neskubant papietavus apie 12—14 val.

Rima Pikūnienė

Dar kartą ją būtina atlikti tarp 16—19 val. Psichofizinę treniruotę sudaro 3 dalys. Metame žvilgsnį į tolį, žiūrime ir nieko nematome.

Taip pat perskaitykite