Širdies sveikatos instituto dieta

Gera širdies sveikata – tavo pareiga | ass.lt

Sveika ir subalansuota mityba — raktas į sveikatą Gegužės 11d. Peržiūrų skaičius: Per pastaruosius dešimt alzheimerio liga ir hipertenzija Lietuvos gyventojų sergamumas širdies ir kraujagyslių ligomis ypač padažnėjo tarp jaunesnių žmonių. Infarktas ar insultas jau nebeaplenkia ir 30 metų perkopusių jaunuolių.

širdies sveikatos instituto dieta

O kaip vienos pagrindinių šios stulbinančios statistikos priežasčių įvardijamos nesubalansuota lietuvių mityba ir vangus fizinis aktyvumas. Skurdi mityba, per didelis cukraus, angliavandenių suvartojimas nulemia didelę cholesterolio koncentraciją kraujyje, antsvorį, o šie faktoriai — tai tiesus greitkelis į širdies ligas.

širdies sveikatos instituto dieta

Ne veltui savo sveikata susirūpinę lietuviai vis dažniau išsiruošia pabėgioti į parką ar užsirašo į sporto sales. Tačiau iš širdies sveikatos instituto dieta maža naudos, jei po kiekvienos mankštos nusprendžiama save apdovanoti pyragaičiais ar pica. Kad žmogus neįkalintų savęs šiame užburtame rate, būtina rimtai susimąstyti apie naujus subalansuotos ir sveikos mitybos įpročius, kurių laikymasis garantuotų puikią savijautą ir tvirtą sveikatą.

širdies sveikatos instituto dieta

Mitybos planas — tai individualiai asmeniui sudaromas naujų mitybos įpročių ir taisyklių rinkinys, kurio esmė — pasiekti tvirtą, liekną kūną, numesti nereikalingą antsvorį, sureguliuoti nepakankamą mitybą.

Subalansuota, sveika mityba taip pat yra neatsiejama kitų sveikatos sutrikimų gydymo dalis.

Dieta, kuri širdį apsaugo geriau nei vaistai

Sergant tokiomis ligomis kaip cukrinis diabetas, širdies, inkstų, virškinamojo trakto ligos, podagra, įgimtos medžiagų apykaitos ligos, turint alergijų ar netoleruojant tam tikrų maisto produktų ir kt. Gydytojas dietologas, sudarydamas žmogui individualų mitybos planą, atsižvelgia į asmens sveikatos būklę, jo amžių, lytį, palaikomo fizinio aktyvumo lygį.

Kreiptis dėl mitybos plano nustatymo taip pat rekomenduojama ir vegetarams bei nėščiosioms: vegetarams dėl to, kad būtų atstatomas su mėsa gaunamų medžiagų trūkumas, o nėščiosioms — kad visomis būtinomis maistingomis medžiagomis būtų aprūpinama pati motina ir besivystanti nauja gyvybė.

Net 55,4 proc.

Dažna klaida — tai manymas, kad mitybos plano pakaks laikytis tam tikrą trumpą laikotarpį, pavyzdžiui, prieš vasaros sezoną norint sumažinti savo kūno apimtis. Tai nėra eilinė dieta — mitybos planas — tai sveikos mitybos principų laikymasis, kurių turi būti paisoma visados.

širdies sveikatos instituto dieta

Žinoma, yra ir išimčių — jeigu pasirenkamas mitybos planas sportuojant ar mitybos planas metant svorį — po tam tikro laiko dažniausiai 1 mėnesio stebimi pasiekti rezultatai ir planas gali būti koreguojamas. Taip pat mitybos planai niekuo neprimena sveikatai pavojingų ekstremalių dietų, apsiribojančių vieno ar kelių produktų vartojimu ilgą laiko tarpą.

Sveiki širdžiai pasirinkimai kiekvienam ir visur! Ja siekiama atkreipti dėmesį į rizikos veiksnius, sukeliančius širdies ligas, paskatinti sveiką gyvenseną. Šiemet rugsėjo 27 d.

Subalansuotos sveikos mitybos planas širdies sveikatos instituto dieta žmogui užtikrinti sotumo jausmą ir tuo pat metu suteikti reikalingos energijos kiekį. Jo besilaikant, paprastai reikia valgyti kartus per dieną ir nedidelėmis porcijomis. Taigi, norint pasiekti pageidaujamas kūno formas, numesti nereikalingus kūno riebalus, o svarbiausia - siekiant pradėti sveikesnį gyvenimo būdą ir išvengti širdies ligų bei ankstyvo infarkto ar insulto rizikos - verta kartu su nuolatiniu sporto režimu laikytis ir individualiai sudaryto sveikos ir subalansuotos mitybos plano.

širdies sveikatos instituto dieta

Taip pat perskaitykite