Joga gerai širdies sveikatai, 38 jogos poveikiai sveikatai

joga gerai širdies sveikatai

Ji padeda sustiprinti jėgas, lankstumą, koordinaciją ir judesius. Kadangi joga atpalaiduoja, pagerina cirkuliaciją ir sumažina stresą bei nerimą, ji sustiprina širdies ir kraujagyslių sveikatą ir atneša naudos kvėpavimo bei nervų sistemoms.

kas yra hipertenzija?

Ji taip pat pagerina miegą ir virškinimą. Akivaizdžiausia jogos nauda yra susijusi su streso sumažinimu, lankstumu ir atsipalaidavimu. Bet atlikus daugiau tyrimų, paaiškėjo ir kita apčiuopiama nauda sveikatai. Nors joga nėra vaistas, ji gali būti efektyvi papildoma terapija daugeliui būsenų, pavyzdžiui vėžiui, artritui, astmai, diabetui, depresijai, fibromialgijai ir migrenoms.

Joga padės jums geriau pažinti savo kūną — atrasite jo stipriąsias ir silpnąsias puses bei poreikius.

Jogos nauda jūsų sveikatai

Medicinos specialistai tiksliai nežino, kodėl joga duoda tiek daug naudos sveikatai, bet atliekama vis daugiau tyrimų. Kai kurie fiziologiniai efektai gali būti susiję su streso sumažinimu ir atsipalaidavimu; kadangi daugelis sveikatos problemų yra sukeltos streso, jo sumažinimas gali tik padėti. Ir kai praktikuojate jogą, jūs atpalaiduojate endorfinus, natūralius organizmo skausmo malšintojus. Jogai nereikia jokios specialios įrangos ar drabužių.

Jūs galite daryti pratimus namie ar darbe.

Jogos grožis ir nauda sveikatai

Jei jūsų mobilumas ribotas, jūs netgi galite juos daryti sėdėdami kėdėje ar lovoje. Štai keletas pavyzdžių, kaip joga įtakoja tam tikras specifines moterų būkles. Kaip visada, pasitarkite su gydytoju prieš pradėdami naują mankštos programą. Joga gali sumažinti skausmą, susijusį su šiomis būklėmis, ir egzistuoja pratybos, sukurtos specialiai žmonėms, sergantiems artritu ar fibromialgija.

Atlikta tik nedaug tyrimų, bet pastebėta, kad dėl jogos sumažėja artrito skausmai. Pavyzdžiui, Stanfordo universiteto tyrimas teigia, kad minties-kūno technikos tame tarpe ir joga yra efektyvios papildomos terapijos gydant raumenų-griaučių sutrikimus, tame tarpe osteoartritą.

Trumpai apie jogą: poveikis kūnui, sielai ir protui

Tiek artrito, tiek fibromialgijos atveju, tempimas gali laikinai atpalaiduoti sustingusius sąnarius, pagerinti lankstumą ir cirkuliaciją ir skatinti endorfinų išsiskyrimą. Gilus kvėpavimas ir meditaciniai aspektai gali padėti jums susidoroti su stresu, kilusiu dėl ligos, ypač tokios kaip fibromialgija. Kvėpavimo pratimai, kurie yra neatskiriama jogos dalis, kai kuriems žmonėms padeda kontroliuoti savo kvėpavimą, tokiu būdu sumažinant astmos simptomus.

Yoga Music, Relaxing Music, Calming Music, Stress Relief Music, Peaceful Music, Relax, ✿2658C

Tai taip pat stiprina kvėpavimo sistemą. Nugaros skausmas. Joga gali suteikti laikiną nugaros skausmo palengvėjimą. Ji taip pat padeda išvengti joga gerai širdies sveikatai tikrų nugaros skausmų, sustiprindama jūsų nugarą. Joga ištempia ir sutvirtina nugaros raumenis — kai kurie judesiai yra panašūs į tuos, kurie naudojami fizinėje terapijoje.

Kai kurios pozos stiprina pilvo raumenis, kurie padeda nugarai.

Joga: kada ji naudinga, o kada kenkia

Be to, reguliariai praktikuojama joga padės jums atrasti potencialias problematiškas vietas. Pavyzdžiui, galėsite nustatyti, kurie raumenys yra įsitempę ir atpalaiduosite juos, kol dar neatsirado skausmas. Riešo tunelio sindromas. Tyrimai rodo, kad joga yra efektyvus gydymo būdas šiam pasikartojančiam sužeidimui.

Trumpai apie jogą: poveikis kūnui, sielai ir protui – ass.lt

Vienas tyrimas, paskelbtas Amerikos Medicinos Asociacijos žurnale, atskleidžia, kad kenčiantys nuo riešo tunelio sindromo, kurie reguliariai lankė jogos pratybas, patirdavo mažiau skausmo, išlavino didesnį lankstumą ir stipresnį sugniaužimą nei tie, kurie buvo gydomi tradiciškai — riešo įtvaru. Joga, kaip ir kai kurios kitos atsipalaidavimo ir meditacijos technikos, padeda kai kurioms moterims sumažinti endometriozės sukeltus skausmus.

vaistų įvertinimas dėl hipertenzijos

Parengiamieji tyrimai, paskelbti Indijos Fiziologijos ir Farmakologijos žurnale, teigia, kad joga gali padėti pacientams valdyti epilepsiją. Ji gali sumažinti stresą; stresas gali būti kai kurių priepuolių priežastimi, o joga grikių košė ir hipertenzija atsipalaidavimą ir streso sumažinimą.

Bet tyrinėtojai dar nepateikė jokių išvadų, nes reikia atlikti daugiau tyrimų. Chroniški skausmai.

Jogos grožis ir nauda sveikatai - DELFI Gyvenimas

Joga ir kitos atsipalaidavimo technikos sumažina chroniškus skausmus. Ypač efektyviai galima sumažinti chronišką galvos skausmą ir raumenų įtampą. Joga yra gerai pritaikyta diabetikams, nes ji pagerina cirkuliacija ir siūlo reguliarų mankštos režimą. Joga pagerina cirkuliaciją ir, kaip streso mažinimo ar streso valdymo technika, ji gali užkirsti kelią ar atitolinti širdies ligas.

elastinga hipertenzija

Gydytojai dažnai rekomenduoja jogą ar ką nors panašaus pacientams, joga gerai širdies sveikatai širdies ligomis. Aukštas kraujo spaudimas.

Joga padeda retinti pulsą

Yra įrodymų, kad joga sumažina stresą ir padidina atsipalaidavimą, o tai gali turėti teigiamos įtakos kraujo spaudimui. Kai kurie tyrimai teigia, kad joga gali būti efektyvi kontroliuojant padidėjusį kraujospūdį, bet tyrimai dar nėra pakankami.

  • Hipertenzijos vaistų receptai
  • Nors dauguma jogos mokytojų neperša jogos kaip gyvenimo būdo, bet dažnas, išbandęs jogos užsiėmimus, ima gilintis ir į pačią filosofiją.
  • Joga tiesia tiltus tarp žmogaus fizinio kūno ir jo dvasios galių Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Joga - tai visapusiško ugdymo sistema.
  • Kaip susirgti hipertenzijos grupe

Jogos kvėpavimo technikos gali padėti moterims sumažinti ki kuriuos simptomus. Pasak Amerikos Jogos Asociacijos, kai kurie jogos pratimai stimuliuoja liaukų ir reprodukcijos sistemas, padėdami subalansuoti organizmo chemiją.

jogos naudą sveikatai

Pasak Amerikos Nacionalinio Sveikatos Instituto, atsipalaidavimo terapijos, tame tarpe ir joga, padeda sumažinti nemigą. Migrenos ir kiti galvos skausmai. Kai kuriems, kenčiantiems nuo galvos skausmų, joga padeda juos kontroliuoti, sumažindama tiek jų dažnumą, tiek stiprumą.

Find Free WordPress Themes and plugins. Ieškote priežasčių išbandyti jogą?

Dauginė sklerozė.

Taip pat perskaitykite