Skraidantis širdies sveikatos vanduo.

skraidantis širdies sveikatos vanduo

Prieš akis iškyla vaizdas: ežero pakrantė, sodyba, miškas, ar miesto parkas. Geras oras, gera kompanija, skanus maistas.

Apie sveikatos problemas įspės muziką pagal širdies ritmą kurianti programėlė

Kokių klaidų nedaryti, kad nesugadintumėme šios idilės? Taip: Planuojant savaitgalį pasitikrinkite orų prognozę, taip lengviau nuspręsite, kur iškylauti.

Perfrazuojant visiems žinomą posakį, nėra blogo oro, yra netinkama vieta: jei planuojate leisti aitvarus, rinkitės atviras vietas, jei jus vargina didelis karštis, iškylai rinkitės mišką - ten vėsiau.

Ekspertai džiaugiasi, kad šis sėkmingas bandymas suteiks daug naujos informacijos apie šio milžino fiziologiją. Mėlynasis banginisgalintis užaugti iki 30 metrų ilgio ir sverti per tonų, po vandeniu ieškodamas maisto geba savo širdies ritmą sulėtinti iki vos dviejų dūžių per minutę, lapkričio 25 dieną žurnalistams paaiškino mokslininkai. Maksimalus mėlynojo banginio širdies ritmas — 37 dūžiai per minutę. Ritmo pikas išmatuotas žinduoliui po medžioklės išnirus į vandens paviršių.

Šaltkrepšis - būtinybė, jei maistu teks rūpintis patiems. Jei neturite šaltkrepšio ir neplanuojate jo įsigyti - rinkitės tik negendančius produktus.

Prienų rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras Veiverių Tomo Žilinsko gimnazija M.

Pagalvokite apie žaidimus ir varžybas, kuriose galėtų dalyvauti visi. Skraidančios lėkštės, kamuolys, virvė, badmintono raketės, aitvaras, stalo skraidantis širdies sveikatos vanduo.

Iškylų TAIP ir NE

Kuo daugiau aktyvios veiklos sugalvosite, tuo mažiau laiko praleisite valgydami, daugiau linksmų prisiminimų parsivešite. Maisto idėjos: Daržovės: šviežios arba kepimui ant grilio tik neperkepkite, neapdeginkite. Galima patiekti su avinžirnių užtepėle. Lavašo suktinukai su vištiena ir daržovėmis. Pilno grūdo makaronų salotos su pomidoriukais, krapais, pinijų riešutais, alyvuogių aliejumi ir citrinos sultimis. Naminiai suši su avokadu, agurkais, kepta žuvimi būtinai laikyti šaltkrepšyje.

skraidantis širdies sveikatos vanduo

Daržovių suktinukai ryžių popieriuje ryžių popieriaus ieškokite prie Azijos virtuvės produktų. Valgykite lėtai, gerai sukramtykite ir nepersivalgykite. Nuolatos gurkšnokite vandenį. Ne: Nepalikite viso pasiruošimo iškylai. Nuplaukite, supjaustykite ir sudėkite į dėžutes vaisius ir daržoves.

Archyvo paieškos rezultatai

Visus kitus produktus taip pat supjaustykite ir sudėkite į dėžutes. Jei kepsite mėsą, ją taip pat galite užmarinuoti ir sumauti ant iešmelių, kad to nereikėtų daryti gamtoje, kur ne visada yra galimybė gerai nusiplauti rankas.

Tai gerina protinę veiklą, padeda numesti svorio, augina raumenis ir, žinoma, padeda širdžiai. Sportuojant išsiplečia kraujagyslės, kad į raumenis patektų daugiau kraujo. Tai leidžia sumažinti kraujo spaudimą.

Nepalikite viso pasiruošimo iškylai. Nekepkite mėsos ant atviros ugnies. Kuo aukštesnė temperatūra ir kuo ilgiau kepate - tuo daugiau kancerogeninių medžiagų susidaro. Būkite išradingesni ir dažniau iškylaukite be mėsos kepimo ant laužo.

skraidantis širdies sveikatos vanduo

Venkite pieno produktų, majonezo, krevečių - jie ypatingai greitai genda. Jei vežatės mėsą ar žuvį - būtinai laikykite jas šaltkrepšyje su specialiais šaldymo įdėklais. Venkite gazuotų saldžiųjų gėrimų. Rinkitės natūralų vandenį.

Galite jį gardinti citrinų, apelsinų  skiltelėmis, mėtomis ar agurko griežinėliais. Neapsikraukite daiktais - iškylauti važiuojate tam, kad pailsėtumėte, o ne tam, kad pakuotumėte, išpakuotumėte, dėliotumėte ir saugotumėte daiktus, kuriuos vėliau vėl teks supakuoti ir išpakuoti namuose.

Rekomenduojame

Turėkite sąrašą būtiniausių daiktų, bet nepersistenkite. Jei iškylaujate dažnai - turėkite pintinę ar krepšį, kuriame laikysite visus skraidantis širdies sveikatos vanduo daiktus iškylai.

skraidantis širdies sveikatos vanduo

Tokiu būdu galėsite greitai ir be streso suorganizuoti spontaniškas iškylas ar vakarienę gamtoje. Būtiniausių daiktų sąrašą gali sudaryti: atidarytuvas, peilis ir pjaustymo lentelė, servetėlės, priemonė nuo uodų ir erkių, kremas nuo saulės, antiseptikas, šiukšlių maišai, pledas ar paklodė ir kt.

Veiverių Tomo Žilinsko gimnazija

Juk po vakarėlio namie nepaliekate visų indų, maisto likučių, pakuočių, stiklo duženų po stalu?! Gražios vasaros ir nepamirštamų įspūdžių. Būkite sveiki ir laimingi!

skraidantis širdies sveikatos vanduo

Parengė: Šiaulių miesto savivaldybės specialistė, vykdanti visuomenės sveikatos stiprinimą sveikos mitybos skatinimo srityje, Ilona Kuodienė.

Taip pat perskaitykite