Sočiųjų riebalų ir širdies sveikata

sočiųjų riebalų ir širdies sveikata

sočiųjų riebalų ir širdies sveikata sergant hipertenzija, pulsas yra normalus

Visgi, šiuo metu reikalingi tolimesni tyrimai, norit pateikti oficialias ir tvirtas mokslininkų išvadas bei rekomendacijas, skatinančias mažinti ar didinti sočiųjų riebalų vartojimą. Polinesotieji riebalai Randami: žuvyje ir augaliniuose aliejuose.

sočiųjų riebalų ir širdies sveikata Vaistas nuo kulno nuo hipertenzijos

Minusai: yra du polinesočiųjų riebalų tipai: omega-3 ir omega Jie moksliškai įvardinami kaip esminės riebiosios rūgštys, kurių pats organizmas pasigaminti negali ir dėl šios priežasties šie privalo būti įtraukti į mūsų mitybą. Omega-6 riebalai randami augaliniuose aliejuose, tokiuose, kaip rapsų, kukurūzų, saulėgrąžų ir riešutų. Taip pat omega-3 riebalai yra randami riebioje žuvyje, kaip skumbrė, silkė, upėtakis, sardinės, lašiša ir tunas.

Kaip daiginti sėklas? - Daiginimas - Daigai

Vis dėlto, ne visi polinesotieji riebalai yra mums naudingi. Medikai mano, jog per didelis omega-6 riebalų kiekis gali itin pakenkti širdies veiklai.

sočiųjų riebalų ir širdies sveikata hipotenzija ir hipertenzija, kuri yra blogesnė

Be to, vartojant omega-6 bei omega-3 riebalus siekiant gauti teigiamos naudos sveikatai, būtina išlaikyti balansą, kadangi kitu atveju rezultatai bus atvirkštiniai. Taigi, patarimas — būtina stengtis valgyti pakankami riebios žuvies, kadangi ten slypi reikiamas kiekis organizmui būtinų riebalų, gerinančių mūsų sveikatą.

Mononesotieji riebalai Randami: alyvuogių aliejuje, rapsų aliejuje, avokaduose ir riešutuose.

sočiųjų riebalų ir širdies sveikata bus išrastas vaistas nuo hipertenzijos

Rašyti komentarą

Taip pat perskaitykite