Kaip mankšta naudinga širdies sveikatai, Sutelkite dėmesį į savo širdį

Širdies bei kraujagyslių mankšta: aerobikos stepo nauda mūsų sveikatai

O dabar palyginkite savo rezultatą su tuo, kuris laikomas idealiu.

kaip mankšta naudinga širdies sveikatai

Tačiau jų poveikis sveikatai gali būti dar didesnis, jei per dieną pratimų atliksite tam tikrą kiekį. Optimaliausią skaičių nustatė Harvardo universiteto mokslininkai. Ekspertai 10 metų stebėjo daugiau nei vyrų sveikatą.

kaip mankšta naudinga širdies sveikatai

Tai buvo Indianos gaisrinės tarnybos darbuotojai. Tokia tikslinė auditorija buvo pasirinkta ne šiaip: šie žmonės, skirtingai nei dauguma, reguliariai vykdo fizinius normatyvus. O tai reiškia, kad galima tiksliai sužinoti, kiek atsispaudimų jie atlieka.

kaip mankšta naudinga širdies sveikatai

Šį skaičių mokslininkai koreliavo su įrašais gaisrininkų medicininėse kortelėse. Ir rado nuostabą kaip mankšta naudinga širdies sveikatai atsakymų.

kaip mankšta naudinga širdies sveikatai

Susiję straipsniai Kardiologai ir dietologai įvardijo labiausiai širdžiai kenkiančius maisto produktus   86 Vyrų, kurie iš eilės atliko 40 ar daugiau atsispaudimų, širdies ir kraujagyslių ligų rizika buvo 96 proc. Gebėjimas padaryti atsispaudimų — taip pat nėra blogai.

Širdies problemų rizika šiuo atveju sumažėja 75 proc. Svarbus pastebėjimas: buvo atsižvelgta tik į tokį atsispaudimų skaičių, kurį žmogus gali atlikti per 60 sekundžių.

Bene vieni labiausiai širdies bei kraujagyslių veiklą stiprinančių pratimų yra priskiriami kardio treniruočių grupei.

Taigi ištempta iki pusės valandos 20 atsispaudimų treniruotė, neužsiskaito. Tik minutė! Tačiau, kaip ir visuose tokiuose tyrimuose, mokslininkai yra atsargūs.

kaip mankšta naudinga širdies sveikatai

Jie pripažįsta, kad atrado tik statistinį ryšį, o ne priežastį ir pasekmes. Atsispaudimų kiekis, kurį galite atlikti, yra tik rodiklis to, kas testosterono hipertenzija su jūsų širdies ir kraujagyslių sistema.

Širdį pastiprins mankšta ir kofermentas Q10 Be vitamino D, žiemą patariama vartoti ir energijos balansą atstatantį kofermentą Q10, kuris naudingas ir širdies veiklai.

Vienok tai paprasčiausias būdas įvertinti vyrų sveikatos būklę. Jei šio pratimo atlikti jums nesiseka, tuomet turėtumėte pagalvoti apie širdies sveikatą. Teisingai maitinkitės, daugiau judėkite, stebėkite cukraus bei cholesterolio kiekį kraujyje, sekite svorį, atsisakykite žalingų įpročių.

  • Bradikardija ir hipertenzija kaip gydyti
  • Hipertenzija 2 laipsnio rizika 4 3 laipsnio rizika

Ir vis dėlto, pabandykite išmokti atlikti atsispaudimus. Tai nėra taip sunku, kaip atrodo, o šio pratimo privalumų sunku nepastebėti.

Kaip daryti įtaką savo širdies būklei Jeigu jūs kada nors sportavote, tikrai pajutote tiesioginį mankštos poveikį — jūsų širdis pradėjo plakti greičiau, kadangi organizmas reikalauja daugiau deguonies, jūs pradedate giliau kvėpuoti, o prakaitas padeda atvėsinti kūną. Visi šie pojūčiai sugrįžta į normos ribas, kai tik baigiate sportuoti. Visa tai teigiamai veikia ir treniruoja širdį, todėl rekomenduojame reguliariai mankštintis.

Taip pat perskaitykite